گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

گرگ پاورز

گرگ پاورز، مالک AndersonWorkout Anytime، روز سه شنبه با پیمانکاران کفپوش و مشتریان بالقوه در محل Easley ملاقات کرد و برای سپتامبر EASLEY افزایش یافت - موفقیت یک امتیاز 24 ساعته تناسب اندام در اندرسون باعث شد تا اواخر این برند به Easley اضافه شود. سپتامبر. تمرین Anytime in Easley Progress در مقاله‌ای با عنوان «سالن ورزشی جدید فرصت‌های تناسب اندام را افزایش می‌دهد». مقاله با اطلاعاتی در مورد مراحل نهایی تکمیل EasleyWorkout Anytime و موفقیت مکان Anderson Workout Anytime آغاز می شود. من قبلاً در National Fitness کار می کردم و از Anytime Fitness بازدید کرده ام، اما Workout Anytime امکانات آنها را از آب درآورد. ما با دستور برادر پلیس، مدارس منطقه و Nonger Bound که یک برنامه بازیابی سوء مصرف مواد برای مردان است، کار می کنیم. وقتی اولین باشگاه در ابتدا بسته شد، ما 1100 عضو بالقوه ناراضی را به ارث بردیم زیرا آنها یا جایی برای تمرین نداشتند یا ظاهراً پول خود را از دست داده بودند. پل جکسون و همسرش لین به مدت چهار سال عضو باشگاه Workout Anytime بودند. 15 قیمت بدون تعهد که اعضا را ماه به ماه در هیئت مدیره نگه می دارد. این مقاله در مورد قیمت و خدمات ارائه شده صحبت می کند و سپس به این می پردازد که چرا Workout Anytime چنین گزینه جذابی است. اما در نهایت، آنها به دلیل دو چیز سقوط می کنند: قیمت بالا و ناراحتی. فرمول اثبات شده - سیستم WORKOUT ANYTIME با سربار پایین کار می کند و رضایت مشتری را بالا می برد. چرا فرصتی را با Workout Anytime انتخاب کردید؟ من نسبت به نام تجاری، فرصت ها و آنچه که این تجارت در مورد آن است احساس اشتیاق دارم. این یک نام تجاری عالی است، و ما فقط احساس کردیم این مفهوم برنده است. راه سختی بود، اما من برای باز کردن و دنبال کردن این تجارت هیجان‌زده هستم. راه رسیدن به کسب و کار چالش برانگیز و پر استرس بود. من در حال حاضر در حال بستن مشاغلی هستم که در تجارت قراردادی خود وجود دارد و سعی می کنم خانواده ام را به یک شهر جدید منتقل کنم، همه در حین افتتاح یک تجارت. براون اولین بار در حالی که هنوز به عنوان پیمانکار کار می کرد، توسط حسابدارش با Workout Anytime آشنا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد