گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

هر دوی این سناریوها شامل دویدن با حداکثر سرعت اس

هر دوی این سناریوها شامل دویدن با حداکثر سرعت است و نه یک دویدن معمولی. دانش کافی نیست. آنها باید بتوانند آن دانش را برای هر مشتری به گونه ای به کار ببرند که بتواند توسط آن مشتری متابولیزه شود تا آنها آن را به طور کامل درک کنند و بتوانند آن را به کار گیرند! شروع کردن، یا بازگشت به تناسب اندام می تواند ترسناک باشد و به نظر طاقت فرسا باشد. فوریه است و من برای بهار بسیار هیجان زده می شوم که عجله کنم و به اینجا برسم! من اینجا هستم تا نکات مفیدی را برای جلوگیری از تخریب نتایج خود در تعطیلات به شما ارائه دهم. در طول تعطیلات همیشه شراب جاری است، آبجو در هر یخچالی، و مقدار زیادی رام یا هر چیز دیگری که دوست دارید وجود دارد. برنامه تمرینی خود را ادامه دهید: بله، تعطیلات شما یک استراحت، استراحت از کار و استرس روزانه است. به یاد داشته باشید که ما در اینجا با سلامتی و زندگی شما سروکار داریم، آن را به دست کسی بسپارید که لیاقتش را دارد! شما احتمالاً آنجا بوده اید: یک شغل جدید، یک نوزاد جدید، یک آسیب، زندگی اتفاق می افتد، و متوجه می شوید که در حال استراحت طولانی از ورزش هستید. دوی سرعت یک ورزش کل بدن است که پاها، باسن و شکم شما را منفجر می کند. خوشبختانه برای ما دیگر لازم نیست نگران غذا خوردن یا شکار و تعقیب غذایمان باشیم، اما این بدان معنا نیست که نمی توانیم از مزایای سلامتی دوی سرعت لذت ببریم! هر تعطیلاتی که دور هم جمع می‌شوید، همیشه مقدار زیادی چیپس و بشقاب‌های میان‌وعده سرخ‌کرده دارد، و وقتی تمام روز غذا نخورده‌اید، فقط می‌خواهید در برنامه غذایی خود تقلب کنید! وقتی صحبت از طیف وسیعی از ابزارهای تناسب اندام مورد استفاده می شود، مجموعه و طیفی که به شما ارائه می شود بسیار گسترده است. تاب خوردن کتل بل به زانوها یا پاهای شما آسیب نمی رساند (مانند دویدن) و متابولیسم شما را افزایش می دهد، چربی بدن شما را کاهش می دهد و دامنه حرکتی شما را بهبود می بخشد. درست مانند بسیاری از شما، من نمی توانم صبر کنم تا بتوانم به بیرون برگردم و در هوای تازه و آفتاب گرم شروع به تمرین کنم. من آن را دوست دارم، من عاشق بیرون رفتن برای پیاده روی در شهر یا بیرون رفتن و لذت بردن از محیط اطرافم هستم. وقتی کسی سفر خود را به سمت سلامتی و تناسب اندام با Jungle Fit آغاز می کند، چند سوال و فرم وجود دارد که همه باید پاسخ دهند و آن را پر کنند. توجه داشته باشید که کلیه محتویات این وبلاگ از زمان شروع به کار تا تاریخ کنونی دارای حق چاپ کیت کارتمل است. اطلاعات تغذیه آنها باید به روز باشد! همیشه برای بسیاری از مردم امکان خرید دستگاه‌ها و ابزارهای ورزشی جدید و متناسب با بودجه آنها وجود ندارد. به تعویق انداختن کار معمولاً در بین افراد دیده می شود، اما این بدان معنا نیست که آنها می خواهند از ورزش بدنی فرار کنند. و این بدان معنا نیست که آنها باید مکمل ها و شیک های بی مورد به شما بفروشند! دست های خود را تا حد امکان به طور کامل دراز نکنید زیرا فشار زیادی به آرنج خود وارد می کنید. البته چرخ دنده های عجیب و غریبی که توسط برخی از گلف بازان حرفه ای پوشیده می شود نیز موجود است. ورزش واقعی شامل حرکت/بلند کردن اجسام سنگین گاهی اوقات، حرکت واقعا سریع در زمان‌های دیگر است، و اینها راه‌هایی برای انجام تمرینات واقعی بدون تاثیر اندک بر مفاصل شما هستند. پیاده روی باید چیزی باشد که شما انجام می دهید، ورزش باید چیزی کاملاً مجزا باشد! لطفا اشتباه نکنید، من مخالف راه رفتن نیستم. بنابراین برای کسانی از شما که به تازگی شروع کرده اند یا یک برنامه تناسب اندام/تغذیه را اتخاذ کرده اند، می تواند بسیار سخت باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد