گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

امروز روز یک دویدن آسان خوب بود

در یکی از وبلاگ ها در مورد نوشتن یک انجمن واقعاً فعال برای نظر دادن وجود دارد و این بسیار سرگرم کننده است. سرگرم کننده و خنده نباشید.. اما کار خواهد کرد. او انگیزه شما را برای حفظ تناسب اندام حفظ می کند و در دراز مدت برای شما سودمند خواهد بود. اوه، بله، دویدن. امروز روز یک دویدن آسان خوب بود. برخی از این ها از یک گروه در حال اجرا در فیس بوک که من بخشی از آن هستم، می آیند. اگر سعی کنید هر زمان که فرصت پیدا کردید این بخشی از سبک زندگی خود را بسازید، در طول یک هفته اضافه می شود. وقتی زمستان با ما تمام شد، آنها به کار زیادی نیاز خواهند داشت. خوب است که من همه کاره هستم و علایق مختلف زیادی دارم. بسیاری از وبلاگ نویسان من مادر هستند، اما آنها معمولا مامان وبلاگ نویس نیستند. افراد دارای اضافه وزن بیش از حد قادر به حرکت آزادانه اعضای بدن خود نیستند. این به افراد کمک می کند تا حس بهتری از جامعه ایجاد کنند و همچنین علاقه اجتماعی را که شامل جنبه بسیار شخصی زندگی می شود، برانگیزد. چگونه کار می کند: این برنامه انواع مختلفی دارد، سطح تناسب اندام و هدف خود را انتخاب کنید، و سپس باشگاه آموزشی نایک بیش از 100 تمرین را می پذیرد تا شما را در مسیر سریع تناسب اندام قرار دهد - بدون جلسات تمرین شخصی پرهزینه. من تمریناتم را به جلسات یک ساعته 4 تا 5 روز در هفته محدود می کنم. حدود 3 ساعت در هفته را هدف گذاری کنید. انتظار دارم سفر انفرادی من حدود 11 تا 12 ساعت طول بکشد که در توقف های استراحت در امتداد بین ایالتی 5 و بعداً در امتداد 10 توالت و استراحت های کششی کوتاهی داشته باشم. نکته غم انگیز این است که بسیاری از مردم نیز تصور می کنند که پلیس ها، به ویژه آنهایی که در شهرهای بزرگ هستند، به عنوان افسران چاق که در ساعات گشت زنی بدون حادثه بیشتر در مغازه های دونات فروشی پیدا می شوند. به طور کلی گروه هایی از موضوعات در وبلاگ من وجود دارد. این به شدت به این معنی است که آنها در مورد موضوعاتی که من علاقه مند به خواندن آنها هستم پست می کنند. معیار اصلی این است که من باید بخواهم آنها را هنگام ارسال به روز رسانی بخوانم. من وبلاگی را با اشتباهات املایی یا گرامر ضعیف می خوانم، اگر داستانی متقاعد کننده با صدای واقعی وجود داشته باشد، قبل از یک وبلاگ بی مزه تجاری، حتی اگر نویسنده یک "حرفه ای" باشد.


فعالیت های بدنی به چنین مداخله الهی نیاز دارد

از طریق ورزش های جذاب، فعالیت های بدنی به چنین مداخله الهی نیاز دارد. از دویدن و ورزش گرفته تا فعالیت های مربوط به خانواده و موارد دیگر، همه منابع تناسب اندام مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند. کلید این نوع کفش ورزشی در پاشنه پا است زیرا تمرینات قدرتی عضلات را به عنوان نوعی مقاومت منقبض می کند. Kettlebell (ابزار تمرینی شبیه گلوله توپ با دسته) وزنی از چدن برای انجام تمرینات کل بدن است که ترکیبی از تمرینات قلبی عروقی، قدرتی و انعطاف پذیری است. سپس چالش 30 روزه تناسب اندام کامل بدنم را کامل می کنم. من از چالش 30 روزه خود لذت می برم، به استثنای آن شیرهای آتش نشانی لعنتی، که من را مجبور می کند تمرین را به ست تقسیم کنم. من هنوز به دنبال این هستم که حداقل 10000 قدم در روز بردارم و در تمام تمرینات 30 روزه خود در چالش تناسب اندام شرکت کنم و به کالری دریافتی خود پایبند باشم. اما وقتی چند سال پیش این تمرینات با دوچرخه را شروع کردم، وقتی چاق بودم و اصلاً چیزی شبیه به تناسب اندام نداشتم، به فکر افتادم. یک منبع آنلاین وجود دارد که می توانید از آن برای ردیابی تمرینات خود و تعامل با دیگرانی که همچنین برنامه های تناسب اندام ساحلی را تکمیل می کنند، استفاده کنید. تنها راهی که می دانم چگونه خودم را بهتر کنم این است که وضعیتم را پیگیری کنم و از آنجا بروم. من متوجه شده ام که با ورزش در طول این بارداری انرژی بیشتری دارم و بهتر می توانم با فرزندانم همگام باشم. من دریافتم که این دی وی دی ها سرگرم کننده، شاداب و آموزشی هستند. اما می‌دانستم که رفتن به آن منطقه مشکل بزرگی برای من است. این همچنین به من کمک می‌کند تا تعیین کنم اگر می‌خواهم سریع لقمه بخورم، کجا و چه چیزی بخورم. چه یک سم زدایی از دوره جشن باشد یا یک تعطیلات آخر هفته با دختران منهای کیلوهای اضافی تعطیلات، نمی توان انکار کرد که استراحتگاه های سلامتی و تناسب اندام تقاضای زیادی دارند. همه این چیزها فقط به این دلیل اتفاق نمی افتد که سال جدید است. این لیستی از برنامه های تمرینی است که هدف آن تقویت گروه های عضلانی مرکزی شما علاوه بر بهبود تحرک شما است. حتی زمانی که فقط از یک بازو استفاده می کنید، بدن شما پیام هایی برای تحریک فیبرهای عضلانی در بازوی دیگر ارسال می کند. اما این حتی بهترین بخش هم نیست! حتی یک راهنمای کامل به مبتدیان اختصاص داده شده است، اگر تازه ورزش می کنید و کاملاً مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. من یک روز از چالش 30 روزه خود عقب هستم، زیرا تا دوشنبه شروع نکردم. فراموش کردم که هفته از یکشنبه شروع شد - بنابراین باید هفته آینده با نادیده گرفتن یک روز استراحت بازی کنم. من از هفته گذشته 1.5 پوند کم شده ام. من در مورد این موضوع بسیار هیجان زده هستم، به خصوص که از آخرین کلاس تناسب اندام که شرکت کردم ناامید شدم. برای ثبت نام در اولین کلاس خود به ما ایمیل بزنید. یکی از راه هایی که مطمئن می شوم به هدف تناسب اندام روزانه ام برسم این است که هر روز زمانی را برای تمرین اختصاص دهم. بعد از به دنیا آمدن نوزاد شماره سه، تلاش می‌کنم در مورد انتخاب‌های تناسب اندام روزانه‌ام با وجدان‌تر باشم. این استراتژی به من این امکان را داد که بدون تجربه تلاش پر پیچ و خم تلاش برای دویدن مداوم به مدت 45 دقیقه پس از 3 ماه دویدن، به حالت اولیه برگردم. تصمیم گرفتم به هر حال می‌خواهم یک لپ‌تاپ بگیرم و بیشتر تصمیم گرفته‌ام

کیک بوکسینگ

اما خوردن چیپس سیب زمینی، نوشیدن نوشابه و نشستن روی مبل به من کمکی نمی کند تا به اهداف تناسب اندامم برسم. چرا دوستانه است: هدف برنامه این است که عادات خرید و خوردن شما را تقویت کند، وقتی کاربران به گزینه‌های کمتر سالم وارد می‌شوند، «معاملات» را انجام دهند. برنامه FitBit توصیه می‌کند که 64oz مصرف کنم... من در رسیدن به این هدف بد بوده‌ام. من در حال استفاده از برنامه FitBit برای کمک به رسیدن به اهداف تناسب اندام خود هستم. هر دو بخش مساوی از آموزش هستند و به شما کمک می کنند تا بهترین برنامه را به طور خاص برای شما ارائه دهید. این به شما کمک می کند تا در مورد روندهای موجود بازار ایده بگیرید. برنامه تناسب اندام بارداری مادران به تناسب اندام کامل برای بازبینی به من داده شد و زمانی که سه ماهه دوم بارداری ام به پایان رسید، بیش از حد آماده بودم که دوباره به مرحله اصلی برگردم. من به خودم یک تعطیلات وبلاگ نویسی کوچک داده ام تا خانه ام را مرتب کنم و اهدافم را برای سال 2014 شروع کنم. در مورد این سال آینده و تمام برنامه ریزی هایم احساس آمادگی و هیجان بیشتری می کنم. من حتی یک اتاق تمرین کوچک دارم که برای خودم آماده شده است. من همیشه دوست داشتم کیک بوکسینگ را امتحان کنم و تا چند هفته دیگر به اندازه دلخواهم مشت و لگد خواهم زد. من الان چند هفته است که آن را آزمایش کرده ام و متوجه شده ام که بیشتر تلاش می کنم تا روزانه فعال تر باشم. من چند هفته گذشته را صرف سازماندهی و آماده سازی برای بقیه این سال کرده ام. هفته گذشته چالش 30 روزه کامل بدن و اهداف تناسب اندام خود را با شما به اشتراک گذاشتم. همانطور که روز گذشته در مورد زندگی خود تا به امروز فکر می کردم، به ذهنم رسید که روند تناسب اندام استعاره ای از زندگی کامل است. این دستاوردها فقط در مورد تمرینات شما صدق نمی کند، بلکه شما را در زندگی قوی تر می کند. در نهایت، آمادگی جسمانی، زمانی که با تمام زمینه های زندگی ما متعادل شود، به چیزی تبدیل می شود که نمی توانیم بدون آن انجام دهیم و همچنان از یک زندگی کامل، پر جنب و جوش و موفق لذت می بریم. واضح است که هنوز باید روی این کار کار کنم.

یک اسپرینت کامل عضلات پایین تنه را تحت فشار قرار می دهد

با این حال، برای افراد با نیازهای ویژه، شدت اغلب جایگزین زمان می شود. هرچه فرد بی‌شرط‌تر باشد، شدت شروع آن کمتر می‌شود و دوباره به تدریج شدت آن افزایش می‌یابد. اگر ورزشی را انجام می دهید که نیاز به دویدن کامل دارد، به یاد داشته باشید که یک اسپرینت کامل عضلات پایین تنه را تحت فشار قرار می دهد. وقتی روی شکم می خوابید باعث ایجاد انحراف بیش از حد در قسمت پایین کمر می شوید و از آنجایی که نمی توانید به صورت رو به پایین روی بالش بخوابید و سر خود را به یک طرف بچرخانید، عضلات گردن شما منقبض می شوند. و سپس یک دمبل (میله EZ یا هالتر) را با هر دو دست پشت سر خود می گیرید و بازوهای خود را به سمت بالا دراز می کنید. مجبور بودن هر روز در زیر باران یا برف به باشگاه رفتن، اجبار برای منتظر ماندن برای دستگاه های ورزشی و وزنه برداری و داشتن دوش و رختکن مشترک با افراد کاملا غریبه می تواند به راحتی ورزش را متوقف کند. در مقاله مزایای داشتن مربی تناسب اندام برای تمرینات شخصی در خانه و نحوه انتخاب یک مربی حرفه ای و دارای گواهینامه تناسب اندام شخصی توضیح داده شده است. توجه شخصی یکی دیگر از مزایای حضور یک مربی آمادگی جسمانی در خانه یا محل کار است. اگرچه ما اغلب شرایط بیرونی را برای سلامت ضعیف خود سرزنش می کنیم (مثلاً غذاهای اداری، فست فود، "تعطیلات")، در واقعیت، مانع واقعی برای جلوگیری از رسیدن ما به اهداف تناسب اندام، تعلل خودمان است. چیزهایی مانند "ساخت حرفه" ماهیت سنتی زندگی را کاملاً تغییر داد و به سرعت آن را به طرز فوق العاده ای سرعت داد. 4. شما می توانید مهارتی را توسعه دهید که می توانید در شغلی که در حال شکوفایی و رشد مداوم است از آن استفاده کنید. در بیشتر موارد، شما می توانید در اطراف شهر خود قدم بزنید، در حالی که به جاه طلبی های خود در تناسب اندام پیاده روی می رسید، احساس امنیت می کنید. آیا آنها می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند؟ در حالی که سرعت تنفس در طول هر نوع فعالیت بدنی افزایش می یابد، فعالیت با شدت متوسط ​​باید به شما امکان دهد راحت صحبت کنید.

رژیم عامل کاهش چربی

رژیم عامل کاهش چربی یک برنامه 12 هفته ای آنلاین است که به گونه ای طراحی شده است که بدون توجه به سطح تناسب اندام شرکت کنندگان قابل انجام است. از این اطلاعات، مربی فعالیت یا گروه‌هایی از فعالیت‌ها را با سطح دشواری کامل و متناسب با فرد طراحی می‌کند. هنگامی که مربی با مشتری صحبت می کند، نحوه پاسخ او ممکن است دشواری تمرین را تعیین کند. این ورزش برای افرادی که تناسب اندام عمومی دارند به یک تجربه ناخوشایند تبدیل می شود و ممکن است به طور کلی از آن اجتناب کنند. اگر کسی خیلی زود انجام دهد و برای آن آماده نباشد، ممکن است آسیب ببیند. چه یک مربی باشید، چه در حال طراحی برنامه خود هستید، به خودتان یا مشتری خود اجازه ندهید که خیلی زود کارهای زیادی انجام دهید. انتخاب یک مربی شخصی می تواند بسیار دشوار باشد، زیرا افراد واجد شرایط زیادی در دسترس هستند. اگرچه تاکنون هیچ واکنشی وجود نداشته است، اما این امکان وجود دارد زیرا این مقاله یک سیستم اعتقادی اصلی را در مورد کالری و متابولیسم به چالش می کشد. این توسط گروهی از دانشمندان از ایالات متحده آمریکا، اروپا و ژاپن ایجاد شده است. استفاده از توپ طبی برای عضله سازی یکی از تکنیک هایی است که در آن کار به صورت گروهی سرگرم کننده واقعی است. هنگام تصمیم گیری در طول سال نو، مهم است که در مورد آن واقع بینانه و انعطاف پذیر باشید. کمی عقل سلیم در طراحی یک برنامه نیز تاثیر بسزایی دارد. در طراحی یک برنامه ورزشی قلبی عروقی یا هر برنامه ورزشی برای آن موضوع، باید از اصل 3،6،7 FITT که در بالا ذکر شد، پیروی کرد. · شدت: جلسه تمرین چقدر سخت است. · زمان: این مدت زمان جلسه تمرین است. در عوض، بسیاری مجبورند برای زندگی ورزش کنند. سایر اصطلاحات مورد استفاده و اعمال شده در محیط تمرین عبارتند از آمادگی قلبی عروقی، استقامت هوازی و ظرفیت هوازی. با این حال، با کمی تمرین، می توانید از سطح آمادگی جسمانی بیشتری لذت ببرید، نه اینکه بدبختی را از آن شیب های تند خارج کنید! با این حال، اولین چیزی که مشتریان در سالن بدنسازی به دنبال آن هستند این است که آیا تجهیزات نگهداری می شوند یا خیر.