گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

رندی کلیونجر

رندی با داشتن چندین کسب‌وکار دیگر در طول 21 سال گذشته، معتقد است صنعت تناسب اندام، و به‌ویژه Workout Anytime، یکی از بهترین فرصت‌های فرانشیز را نشان می‌دهد. رندی کلیونجر، که عضو باشگاه پل بود، قبل از برنامه‌هایش برای شراکت با جکسون‌ها برای دومین مکان Workout Anytime، هیچ پیشینه‌ای در زمینه تناسب اندام نداشت، اما پتانسیل این تجارت را دید. همراه با زیرکی تیز تجاری پل، همراه با انگیزه و اشتیاق آنها به پروژه، همگی این زوج را برای اداره یک کسب و کار به خوبی سازماندهی شده قرار دادند. ممکن است به آسانی کاهش وزن 5 پوند باشد یا می توانید دویدن ماراتن در یک سال را انتخاب کنید. باشگاه‌های ما در محدوده‌ای از فضاهای خرده‌فروشی قرار می‌گیرند، می‌توانند توسط یک کارمند کوچک اداره شوند و بهترین تمرین را در هر فوت مربع در صنعت ارائه می‌دهند. اینها سخنان راهنمایی جان کواتروچی، یکی از بنیانگذاران WORKOUT ANYTIME هستند. تلاش های صادقانه آن برای به دست آوردن ماشین های مناسب برای مشتریان قابل قدردانی است. پس از انجام تحقیقات بیشتر، من مصمم شدم که این افراد "آن را دریافت می کنند"، و این احساس درستی دارد. چند بار شنیده اید که "من قرار بود این کار را انجام دهم" یا "اگر فقط زمان بیشتری داشتم"، این ایده را دریافت کردید. حواستان باشد که با چه کسی وقت می گذرانید. خوردن سالم در 80 درصد مواقع شما را قادر می سازد بدون نگرانی به اهداف خود برسید زیرا مشکل مصرف بیش از حد شکر را برطرف کرده اید. اما به من گفت که برای بهبودی به زمان بیشتری نیاز دارم، بنابراین بقیه هفته را به پیاده روی سریع صبحگاهی سه مایلی گذراندم. سه بار در هفته و بهبود خواهم یافت. شاید بتوانید سه روز در هفته پیاده روی طولانی مدت داشته باشید، یا شاید بهتر باشد که هر روز یک پیاده روی کوتاه داشته باشید. The Walk دارای بیش از 65 قسمت و بیش از 800 دقیقه کلیپ صوتی در آن است. به هر حال ممکن است از یک رویکرد ناسالم استفاده کنید که می تواند منجر به شکست طولانی مدت یا مشکلات سلامتی شود. در حالت ایده‌آل من می‌خواهم در دو سال آینده دو مکان دیگر در سویرویل باز کنم. هر دوی آنها در بازار سویرویل وجود دارند، اما معتقدم Workout Anytime برای عموم مردم اینجا جذاب خواهد بود. همچنین مکان جدید در ماه آگوست کاملا متفاوت خواهد بود. نسخه اصلی یک مکان نجات یافته بود، بنابراین ما در حال ورود به چیزی کاملاً جدید هستیم. در اینجا همانطور که مشاهده می کنید صفحات پرسشنامه غربالگری سلامت که توسط الیوت پر شده است. می توانید وبلاگ او را در اینجا پیدا کنید: تغییر من برای ده و صفحه فیس بوک او در اینجا: تغییر من برای ده فیس بوک. علاوه بر این، شما باید محصولی را پیدا کنید که به خوبی در آب و سایر آب میوه ها مخلوط شود. من سعی کرده‌ام راه‌هایی پیدا کنم که در باشگاه یا برای یک مربی پول را خراب نکنم. برای رسیدن به جایی که الان هستید بر چه چالش هایی غلبه کرده اید؟ با این حال، این آزمایش ها به دلایل ساده یا گران هستند یا/یا نادرست هستند. برای رسیدن به جایی که الان هستید بر چه چالش هایی غلبه کرده اید؟ آیا برنامه توسعه/توسعه ای دارید؟ در مجله Moultrie News در مقاله‌ای با عنوان «مرکز تناسب اندام قصد دارد در Mount Pleasant گسترش یابد» در هر زمان تمرین کنید. این مقاله شامل جزئیات مربوط به WORKOUT ANYTIME و برنامه های توسعه آنها برای Mount Pleasan است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد