گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

کیک بوکسینگ

اما خوردن چیپس سیب زمینی، نوشیدن نوشابه و نشستن روی مبل به من کمکی نمی کند تا به اهداف تناسب اندامم برسم. چرا دوستانه است: هدف برنامه این است که عادات خرید و خوردن شما را تقویت کند، وقتی کاربران به گزینه‌های کمتر سالم وارد می‌شوند، «معاملات» را انجام دهند. برنامه FitBit توصیه می‌کند که 64oz مصرف کنم... من در رسیدن به این هدف بد بوده‌ام. من در حال استفاده از برنامه FitBit برای کمک به رسیدن به اهداف تناسب اندام خود هستم. هر دو بخش مساوی از آموزش هستند و به شما کمک می کنند تا بهترین برنامه را به طور خاص برای شما ارائه دهید. این به شما کمک می کند تا در مورد روندهای موجود بازار ایده بگیرید. برنامه تناسب اندام بارداری مادران به تناسب اندام کامل برای بازبینی به من داده شد و زمانی که سه ماهه دوم بارداری ام به پایان رسید، بیش از حد آماده بودم که دوباره به مرحله اصلی برگردم. من به خودم یک تعطیلات وبلاگ نویسی کوچک داده ام تا خانه ام را مرتب کنم و اهدافم را برای سال 2014 شروع کنم. در مورد این سال آینده و تمام برنامه ریزی هایم احساس آمادگی و هیجان بیشتری می کنم. من حتی یک اتاق تمرین کوچک دارم که برای خودم آماده شده است. من همیشه دوست داشتم کیک بوکسینگ را امتحان کنم و تا چند هفته دیگر به اندازه دلخواهم مشت و لگد خواهم زد. من الان چند هفته است که آن را آزمایش کرده ام و متوجه شده ام که بیشتر تلاش می کنم تا روزانه فعال تر باشم. من چند هفته گذشته را صرف سازماندهی و آماده سازی برای بقیه این سال کرده ام. هفته گذشته چالش 30 روزه کامل بدن و اهداف تناسب اندام خود را با شما به اشتراک گذاشتم. همانطور که روز گذشته در مورد زندگی خود تا به امروز فکر می کردم، به ذهنم رسید که روند تناسب اندام استعاره ای از زندگی کامل است. این دستاوردها فقط در مورد تمرینات شما صدق نمی کند، بلکه شما را در زندگی قوی تر می کند. در نهایت، آمادگی جسمانی، زمانی که با تمام زمینه های زندگی ما متعادل شود، به چیزی تبدیل می شود که نمی توانیم بدون آن انجام دهیم و همچنان از یک زندگی کامل، پر جنب و جوش و موفق لذت می بریم. واضح است که هنوز باید روی این کار کار کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد