گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

فعالیت های بدنی به چنین مداخله الهی نیاز دارد

از طریق ورزش های جذاب، فعالیت های بدنی به چنین مداخله الهی نیاز دارد. از دویدن و ورزش گرفته تا فعالیت های مربوط به خانواده و موارد دیگر، همه منابع تناسب اندام مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند. کلید این نوع کفش ورزشی در پاشنه پا است زیرا تمرینات قدرتی عضلات را به عنوان نوعی مقاومت منقبض می کند. Kettlebell (ابزار تمرینی شبیه گلوله توپ با دسته) وزنی از چدن برای انجام تمرینات کل بدن است که ترکیبی از تمرینات قلبی عروقی، قدرتی و انعطاف پذیری است. سپس چالش 30 روزه تناسب اندام کامل بدنم را کامل می کنم. من از چالش 30 روزه خود لذت می برم، به استثنای آن شیرهای آتش نشانی لعنتی، که من را مجبور می کند تمرین را به ست تقسیم کنم. من هنوز به دنبال این هستم که حداقل 10000 قدم در روز بردارم و در تمام تمرینات 30 روزه خود در چالش تناسب اندام شرکت کنم و به کالری دریافتی خود پایبند باشم. اما وقتی چند سال پیش این تمرینات با دوچرخه را شروع کردم، وقتی چاق بودم و اصلاً چیزی شبیه به تناسب اندام نداشتم، به فکر افتادم. یک منبع آنلاین وجود دارد که می توانید از آن برای ردیابی تمرینات خود و تعامل با دیگرانی که همچنین برنامه های تناسب اندام ساحلی را تکمیل می کنند، استفاده کنید. تنها راهی که می دانم چگونه خودم را بهتر کنم این است که وضعیتم را پیگیری کنم و از آنجا بروم. من متوجه شده ام که با ورزش در طول این بارداری انرژی بیشتری دارم و بهتر می توانم با فرزندانم همگام باشم. من دریافتم که این دی وی دی ها سرگرم کننده، شاداب و آموزشی هستند. اما می‌دانستم که رفتن به آن منطقه مشکل بزرگی برای من است. این همچنین به من کمک می‌کند تا تعیین کنم اگر می‌خواهم سریع لقمه بخورم، کجا و چه چیزی بخورم. چه یک سم زدایی از دوره جشن باشد یا یک تعطیلات آخر هفته با دختران منهای کیلوهای اضافی تعطیلات، نمی توان انکار کرد که استراحتگاه های سلامتی و تناسب اندام تقاضای زیادی دارند. همه این چیزها فقط به این دلیل اتفاق نمی افتد که سال جدید است. این لیستی از برنامه های تمرینی است که هدف آن تقویت گروه های عضلانی مرکزی شما علاوه بر بهبود تحرک شما است. حتی زمانی که فقط از یک بازو استفاده می کنید، بدن شما پیام هایی برای تحریک فیبرهای عضلانی در بازوی دیگر ارسال می کند. اما این حتی بهترین بخش هم نیست! حتی یک راهنمای کامل به مبتدیان اختصاص داده شده است، اگر تازه ورزش می کنید و کاملاً مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. من یک روز از چالش 30 روزه خود عقب هستم، زیرا تا دوشنبه شروع نکردم. فراموش کردم که هفته از یکشنبه شروع شد - بنابراین باید هفته آینده با نادیده گرفتن یک روز استراحت بازی کنم. من از هفته گذشته 1.5 پوند کم شده ام. من در مورد این موضوع بسیار هیجان زده هستم، به خصوص که از آخرین کلاس تناسب اندام که شرکت کردم ناامید شدم. برای ثبت نام در اولین کلاس خود به ما ایمیل بزنید. یکی از راه هایی که مطمئن می شوم به هدف تناسب اندام روزانه ام برسم این است که هر روز زمانی را برای تمرین اختصاص دهم. بعد از به دنیا آمدن نوزاد شماره سه، تلاش می‌کنم در مورد انتخاب‌های تناسب اندام روزانه‌ام با وجدان‌تر باشم. این استراتژی به من این امکان را داد که بدون تجربه تلاش پر پیچ و خم تلاش برای دویدن مداوم به مدت 45 دقیقه پس از 3 ماه دویدن، به حالت اولیه برگردم. تصمیم گرفتم به هر حال می‌خواهم یک لپ‌تاپ بگیرم و بیشتر تصمیم گرفته‌ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد