گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

امروز روز یک دویدن آسان خوب بود

در یکی از وبلاگ ها در مورد نوشتن یک انجمن واقعاً فعال برای نظر دادن وجود دارد و این بسیار سرگرم کننده است. سرگرم کننده و خنده نباشید.. اما کار خواهد کرد. او انگیزه شما را برای حفظ تناسب اندام حفظ می کند و در دراز مدت برای شما سودمند خواهد بود. اوه، بله، دویدن. امروز روز یک دویدن آسان خوب بود. برخی از این ها از یک گروه در حال اجرا در فیس بوک که من بخشی از آن هستم، می آیند. اگر سعی کنید هر زمان که فرصت پیدا کردید این بخشی از سبک زندگی خود را بسازید، در طول یک هفته اضافه می شود. وقتی زمستان با ما تمام شد، آنها به کار زیادی نیاز خواهند داشت. خوب است که من همه کاره هستم و علایق مختلف زیادی دارم. بسیاری از وبلاگ نویسان من مادر هستند، اما آنها معمولا مامان وبلاگ نویس نیستند. افراد دارای اضافه وزن بیش از حد قادر به حرکت آزادانه اعضای بدن خود نیستند. این به افراد کمک می کند تا حس بهتری از جامعه ایجاد کنند و همچنین علاقه اجتماعی را که شامل جنبه بسیار شخصی زندگی می شود، برانگیزد. چگونه کار می کند: این برنامه انواع مختلفی دارد، سطح تناسب اندام و هدف خود را انتخاب کنید، و سپس باشگاه آموزشی نایک بیش از 100 تمرین را می پذیرد تا شما را در مسیر سریع تناسب اندام قرار دهد - بدون جلسات تمرین شخصی پرهزینه. من تمریناتم را به جلسات یک ساعته 4 تا 5 روز در هفته محدود می کنم. حدود 3 ساعت در هفته را هدف گذاری کنید. انتظار دارم سفر انفرادی من حدود 11 تا 12 ساعت طول بکشد که در توقف های استراحت در امتداد بین ایالتی 5 و بعداً در امتداد 10 توالت و استراحت های کششی کوتاهی داشته باشم. نکته غم انگیز این است که بسیاری از مردم نیز تصور می کنند که پلیس ها، به ویژه آنهایی که در شهرهای بزرگ هستند، به عنوان افسران چاق که در ساعات گشت زنی بدون حادثه بیشتر در مغازه های دونات فروشی پیدا می شوند. به طور کلی گروه هایی از موضوعات در وبلاگ من وجود دارد. این به شدت به این معنی است که آنها در مورد موضوعاتی که من علاقه مند به خواندن آنها هستم پست می کنند. معیار اصلی این است که من باید بخواهم آنها را هنگام ارسال به روز رسانی بخوانم. من وبلاگی را با اشتباهات املایی یا گرامر ضعیف می خوانم، اگر داستانی متقاعد کننده با صدای واقعی وجود داشته باشد، قبل از یک وبلاگ بی مزه تجاری، حتی اگر نویسنده یک "حرفه ای" باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد