گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

. سرمایه گذاری کوچک در یک جفت دمبل

کمی بیشتر خوردم و یک نوشیدنی انرژی زا خوردم. خوب، تا زمانی که دیگر گرسنه نشوید بخورید، نه تا زمانی که زیاد سیر شوید. من نسبتاً خوب می چرخیدم و زانوی من هنوز با آن مقابله می کرد. بیشتر اوقات احساس خوبی دارم، فقط کمی توخالی در ریه‌هایم وجود دارد و می‌دانم هنوز در آنجا کمی شلوغ هستم. افراد زیادی هستند که احساس می کنند ورزش یک موضوع شخصی است و باید به تنهایی انجام شود. سرمایه گذاری کوچک در یک جفت دمبل، یک جفت مربی جدید یا حتی یک سرمایه گذاری کمی بزرگتر در یک دوچرخه ورزشی یا کراس مربی انگیزه بزرگی برای ورزش خواهد بود. با این حال، اگر تمرین را در خانه انجام دهید، مطمئناً باید اطمینان حاصل کنید که مکان بزرگی را برای همه ابزارهای خود، در صورت وجود تعداد زیادی، به درستی در نظر گرفته اید. من در دادگاه قسم می خورم که یک پستاندار در حال پوسیدگی در یکی از زهکشی ها بوی بسیار نفرت انگیزی دارد. متابولیسم شما کند می شود. کم کم داشتم از این موضوع ناراحت می شدم، احساس بدی نسبت به سواری داشتم، و اینکه چقدر آهسته بودم، و بعد از تمام تمریناتم چطور می شد. نکته مثبت در مورد سواری این است که در 1:11 به انتهای جاده رسیدم و در ابتدا احساس بدی نسبت به آن داشتم. نکته اصلی این است که کربوهیدرات های ناسالم زیادی مصرف می شوند و بدن شما را پر از قند می کنند. کمی کندتر از چیزی بود که برای آن تمرین کرده بودم، اما تمام کردم و هیچ چیز نمی تواند این حس را از بین ببرد وقتی از خط پایان عبور می کنید! حالا بیشتر عکاسی است و هر چیزی که ممکن است در حال حاضر علاقه من را جلب کند. شما یک برنامه تمرین با وزنه را به آن اضافه می کنید و نیاز شما به کالری بیشتر است، بنابراین باید بیشتر بخورید. اگر می خواهید مربی بدنسازی شوید باید دوره مربی بدنسازی سطح 2 را گذرانده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد