گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

افزایش اعتبار برند

500 دوم (ریاضی پیچیده انجام می دهد) 8:45 بود. مردی در خط بعدی بود که سعی می کرد هر از چند گاهی با من مسابقه دهد. 500 متر اول 9:25 یا بیشتر بود، و شنای کلی 18:10 بود، بنابراین من به طور جدی آن را منفی تقسیم کردم. با این حال، اگر برای اولین بار از تجهیزات استفاده می کنید، باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. نگهداری از تجهیزات تناسب اندام در شرایط عالی همچنین به مشتریان اطمینان می دهد که از آنها مراقبت می کنید که باعث افزایش اعتبار برند شما می شود و نتایج مفیدی را در آینده برای شما به ارمغان می آورد. مزایای چنین تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه ثابت بسیار زیاد است، به ویژه برای کسانی که مبتدی هستند. سوو، من یک قطعه جدید از تجهیزات دریافت کردم که به تازگی وارد دفترچه خاطرات بدنسازی یک مادر متناسب شده است. آن مکان برای طلوع آفتاب مناسب نبود، بنابراین من کمی به سمت پایین جاده حرکت کردم و یک منظره بسیار زیبا دیدم که کسی را آنقدر هیجان زده می کند که می خواهد یک چاپ بخرد. خوشحالم که آن موقع دویدن را انجام دادیم، امروز بعدازظهر واقعا باد می‌وزید. من به شورت و یک پیراهن فنی برای دویدن امیدوار بودم، اما برای این کار کمی زود بودیم، بنابراین جوراب شلواری و یک ژاکت سبک عالی بودند. دویدن من به سرعت در یک شیار قرار گرفت. وقتی دونده به داخل باز می‌گردد، به ایستگاه 1 (برپیز) می‌رود و همه به ایستگاه بعدی می‌روند (Burpees به KB Swings می‌رود، KB Swings به Pullups می‌رود، Pullups به دویدن می‌رود). در نهایت، در آخر، اما نه کم‌اهمیت، به یاد داشته باشید که پیشگیری واقعاً بهترین دارو در مورد پلاتوهای تمرینی است. چند هفته گذشته چالش برانگیز بوده است زیرا تمرین بسیار خوب 8-4 بود. حالا بالاخره برنامه های خودمان را انجام می دهیم. همچنین، ورزش باعث تقویت استخوان‌ها می‌شود و به جلوگیری از سایر مشکلات مرتبط با افزایش سن، مانند پوکی استخوان کمک می‌کند. آنها فقط نمی توانند چاله ها را درست کنند، فکر می کنم آنها باید کل جاده را حفر کنند و از نو شروع کنند. من در محل معمولی خود زیر خیابان هشتم پارک کردم. اوه، و در واقع، جاده از باغ وحش به این پارکینگ، آب را می مکد! این بار به سمت جنوب به سمت باغ وحش دویدم و در امتداد Memorial تقریباً تا پل هوایی خیابان چهارم در عرض 33 دقیقه دویدم، سپس در 32 دقیقه برگشتم. من با سرعت بسیار آهسته رانندگی می کردم و نگران پایین آمدن آن بودم. مردم به گزینه‌های تأمین مالی در دسترسشان متوسل می‌شوند تا برای بیرون آوردن این همه پول از جیب‌شان به یکباره مشکلی نداشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد