گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

ورزش به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست

ورزش به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست. برای توسعه تناسب اندام عملکردی، ابتدا باید مشخص شود که او به دنبال چه عملکردی است که به اندازه کافی تناسب اندام را انجام دهد! دلیل اول این است که ما از ورزش به عنوان یک ابزار کاهش وزن استفاده می کنیم. ورزش خیلی بیشتر از کاهش وزن است. در حالی که همه می خواستند باحال باشند، من فکر می کردم که هر چه بهتر به نظر بیایم، محبوب تر می شوم. در اینجا چند نکته وجود دارد که به فرد کمک می کند در مسیر خود باقی بماند و نتایج بهتری کسب کند. پاها و مچ پاها می توانند به یک سمت یا آن طرف جابه جا شوند، و کفش هایی وجود دارند که به درستی تراز نگه داشتن آنها کمک می کند و به جلوگیری از درد در سراسر بدن شما کمک می کند. بیشتر اوقات، بدون اینکه به اطراف نگاه کنم، به هر حال در عرض چند دقیقه زمان را می دانم. شما می توانید زمان مورد نیاز خود را اختصاص دهید، اما همین حالا شروع کنید. شاید دلیلی که دوست دارم به باشگاه بروم این باشد که زمان زیادی را در کار خود به تنهایی می گذرانم و تشنه تعامل اجتماعی هستم. من روزی حداقل یک ساعت را در باشگاه می گذرانم. اگر همیشه در حال حرکت هستید (مسافرت، خانواده، تعهدات اجتماعی) رفتن به باشگاه دشوار است. چیزهایی را یادداشت می کنم که باید جستجو کنم، یا به کارهای بیشتری فکر کنم، یا کارهایی که باید انجام دهم. دلیل سوم این است که ما برنامه های ورزشی را خیلی پیچیده می کنیم. من معتقدم که سه دلیل اصلی وجود دارد که چرا ما به عنوان یک ملت به اندازه کافی ورزش نمی کنیم. برخی به اندازه کافی عاقل هستند (یا توصیه درستی دریافت می کنند) تا این دو را ترکیب کنند. این باعث می شود که آن را چالش برانگیز نگه دارید و به شما به عنوان والدین این امکان را می دهد که ورزش کنید. این عبارت قدیمی "بدون درد، بدون سود" بیهوده ایجاد نشده است. البته اگر قصد دارید به تناسب اندام برسید، باید مکان مناسبی برای انجام کار داشته باشید. من دوندگان ماراتن را دیده ام که به همین دلیل در حین دویدن 50 تا 80 مایل در هفته وزن اضافه می کنند. من افراد زیادی را دیده ام که به میزان قابل توجهی وزن کم می کنند در حالی که هرگز عرق نمی کنند. مشکل اینجاست که باعث می‌شود افراد ورزش را متوقف کنند: بسیاری از افراد برای کاهش وزن شروع به ورزش می‌کنند. به دست آوردن مجدد وزن یک مشکل عمده برای کسانی است که با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنند. وقتی به رژیم غذایی اشاره می‌کنم، منظورم کاهش میزان مصرف زمانی است که می‌خواهید وزن کم کنید. اگر بعد از آن یک موز بخورید (که 1 دقیقه طول می کشد)، فقط آن کالری را برگردانید. ثبات صفحه جلو - توانایی جلوگیری از خم شدن جانبی هسته از بالای سر به پایین کمر است. هر تکرار پنجم باید به مدت 15 ثانیه در موقعیت بالا نگه داشته شود. انرژی مصرفی (که کالری است) باید کمتر از انرژی مصرف شده برای کاهش وزن باشد. بخش انرژی مصرفی ورزش و سایر فعالیت های غیرورزشی (NEAT) است. نکته این است که ما با کنترل انرژی ورودی و خروجی خود وزن کم می کنیم. بخش خروجی، ورزش، در بازگشت سرمایه (در رابطه با کاهش وزن) محدود است. بسیاری از افراد به این دلایل سعی در کاهش وزن دارند. من با افراد زیادی که مسابقه فیزیک انجام داده اند، مسابقه داده ام و کار کرده ام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد