گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

یک سال پس از بازگشت او به شیکاگو

من فقط یک لحظه داشتم که در عرض یک سال پس از بازگشت او به شیکاگو، اکنون مربی معتبر ZUMBA هستم. خواهد آمد. در حال حاضر من فقط گرم کردن یک کلاس را انجام می دهم اما می دانم که یاد خواهم گرفت یک کلاس یک ساعته تدریس کنم. من تقریباً مطمئن هستم که هر چند وقت یکبار به کارهای ناهنجار ادامه خواهم داد، اینها به نظر محبوب هستند. هر تمرین دیگری حرکت را با انجام دادن آن در حالی که کف دست‌هایتان به سمت دور از شما باشد تغییر دهید (به آن چانه بالا گفته می‌شود). اگر انجام ورزش فقط با وزن بدن برای شما دشوار است، بهترین کاری را که می توانید انجام دهید. زمان نگه داشتن را افزایش دهید تا بتوانید هر موقعیت را به مدت 6 ثانیه نگه دارید سپس با افزایش وزن شروع کنید. آن موقعیت را به مدت 6 ثانیه نگه دارید. سعی کنید موقعیت ها را فقط برای کسری از ثانیه حفظ کنید. به انجام هر دو حرکت ادامه دهید تا زمانی که احساس کنید بازوهای خود می لرزند، سپس شمارش آهسته شش تا خم شدن را در هر ثانیه نگه دارید. سپس به سمت پایین پایین بیایید و "کشش" را احساس کنید. اکنون در حالت کشش قرار بگیرید و واقعاً کشش خوبی را برای 6 ثانیه احساس کنید. به آرامی تا "نقطه چسبندگی" حرکت پایین بیایید (جایی که در یک کشش منظم به بالا حرکت سخت ترین به نظر می رسد) و 6 ثانیه نگه دارید. و مردم به اهمیت ورزش منظم برای تناسب اندام پی برده اند. داشتن تجهیزات ورزشی برای باشگاه خانگی شما این مزیت را دارد که نیازی به بازدید منظم از باشگاه برای انجام تمرینات ورزشی نداشته باشید. مشکلی نیست. همه ما گاهی به کمک نیاز داریم. صدها فروشگاه تناسب اندام و فروشگاه مواد غذایی سالم در سراسر کشور و دوباره در اینترنت وجود دارد تا به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند. سعی کنید تجهیزات تناسب اندام را که دارای علائم آسیب هستند، خریداری نکنید. فروش تجهیزات ورزشی دست دوم شما راهی عالی برای کسب درآمد برای خرید تجهیزات ورزشی بزرگتر و بهتر است. این حرکت نه تنها بازوهای بزرگی را ایجاد می کند، بلکه تمام عضلات کششی بالاتنه و چنگ شما را به کار می گیرد. برخی از بهترین مربیان زومبا با موسیقی و حرکات رقص عالی را دارد که سیستاها دوست دارند حرکت کنند. E'a Williams از Be Fit TriWellness و Tasha Maya Gibson از من الهام گرفتند تا مربی زومبا شوم. من در چهار سال گذشته رقص زومبا را خاموش کرده بودم و همیشه در ذهنم آرزو داشتم که یک مربی شده باشم. I AM A ZUMBA INSTRUCTOR را بخوانید! من متوجه نشدم، اما دختر روانشناسم مخفیانه مرا با این ایده آیین پیوند زومبا راهنمایی کرد. دخترم به شیکاگو بازگشت و تصمیم گرفت که به‌عنوان یک مراسم پیوند، شنبه‌ها به رقص زومبا در آموزش و توسعه جامع KS در خیابان جنوب غربی 10338 در منطقه بورلی شیکاگو برویم. همسرم اصرار کرد که من دستگاه ضربان قلب بپوشم تا بدانم آیا باید زودتر از آن عقب نشینی کنم زیرا ضربان قلبم را خیلی بالا می برد. حالا به حالت کشش پایین بیایید و تا جایی که می توانید منفجر شوید. حالا یک بار دیگر به حالت کشش پایین بروید و به مدت 6 ثانیه نگه دارید در حالی که میله را تا آنجا که می توانید محکم بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد