گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

تمرینات تناسب اندام در لانگ بیچ

من قصد دارم دو نوه بزرگم را با خودم ببرم تا در سنین پایین یاد بگیرند که چگونه برای یک معامله خوب چانه زنی کنند. من نه به پول نیاز دارم و نه به سردرد گرفتن تلفن از غریبه هایی که به دنبال دزدی هستند و تمایل به هدر دادن وقتم، زمانی که ندارم، ندارم. بورپی که من انجام می‌دهم با هر بار تکرار، یک پرش از بالای سر با دست بالا می‌آورم. من این مشغله تمرینی تناسب اندام را سفر Burpees 2021 خود می نامم. تمرینات تناسب اندام در لانگ بیچ در محیطی سخت انجام می شود. 3. ما تمام اقدامات منطقی را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که کارکنان ما واجد شرایط استانداردهای صنعت تناسب اندام هستند که توسط ثبت نام حرفه ای ورزش تعیین شده است. میوه ها و سبزیجات چیزهای خوبی هستند که می توانید برای خوش فرم شدن خود مصرف کنید. تا کنون، با لذت بردن از سن 66 سالگی، همچنان از داشتن تناسب اندام، سلامتی و تندرستی برخوردار هستم. به احساس خود پس از یک تمرین خوب فکر کنید. همسرم به من هشدار داده است که بهتر است بدون کوتاه کردن مو نرسم و فکر می کنم بهتر است به هشدار او توجه کنم. من از آخرین مدل موهایم در اوایل امسال، ظاهر بدون برش کروناویروس داشتم. با مرور مجلات آموزشی گذشته، زمان فعلی من برای تکمیل 100 بورپی تقریباً سال گذشته است. محل تمرین جدید من احتمالاً در خانه جایی در زمینی به مساحت 1.6 هکتار که روی آن قرار دارد و دبیرستان Wickenburg در نزدیکی آن برای تمرینات دویدن پیست خواهد بود. من تمرین برای اولین ماراتن خود را در ژوئن 2012 آغاز کردم. فقط می خواستم عادت کنم که 4 بار در هفته بدوم، با دویدن طولانی (حدود 10 مایل) در آخر هفته. HIIT (تمرین تناوبی با شدت بالا) سبک مورد علاقه من برای تمرین است زیرا چربی سوزی را به حداکثر می رساند و در عین حال توده عضلانی بدون چربی را حفظ می کند. سپس، باید برنامه تمرینی تناسب اندام خود را تنظیم کنم. دوشنبه بعد، 5 اکتبر، من باید برای گرفتن گواهینامه رانندگی جدید آریزونا به بخش وسایل نقلیه موتوری بروم. در نهایت، من به حدود 40 ساعت آموزش مداوم نیاز دارم تا مجوز CPA کالیفرنیا را حفظ کنم، کاری که قصد انجام آن را دارم. این یک راه عالی برای حفظ انگیزه است، ممکن است افکار مقابله با حقیقت زشت را دوست نداشته باشید، اما آتش را در شکم شما فرو می برد. قلب شما ماهیچه ای است که مانند هر قسمت دیگری از بدن به ورزش نیاز دارد. همچنین نکات بسیار مهم دیگری برای سلامتی وجود دارد که مراقب قلب خود و شاد ماندن است. مطمئناً راه های مختلفی وجود دارد که فرد می تواند با انجام فعالیت هایی مانند خرد کردن، باغبانی یا نقاشی تناسب اندام خود را حفظ کند، اما برخی از افراد هستند که ترجیح می دهند روی تردمیل بدوند یا وزنه برداری کنند. برندهای معروفی که این لوازم جانبی را می فروشند نه تنها تریکر بلکه ساعت های هوشمند را نیز در هند می فروشند. من در مورد تلاش برای فروش آنچه در Craigslist برای تعویض جیب یدکی دارم، سر و صدا ندارم. من حدود پنج هفته فرصت دارم تا به این هدف برسم و در این مرحله، مطمئن هستم که این کار را خواهم کرد. من هرگز به این هدف نرسیدم، اما به نوعی با زمان 10:37 پایان دادم تا زمانی که حواس‌پرتی ها و/یا فرسودگی شغلی فرا رسید. در واقع اگر شما هم مثل من هستید، یک چند کاره مشتاق، در یک زمان حداقل به دو یا بیشتر از اینها رسیدگی می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد