گل های ایران

گل هایایران

گل های ایران

گل هایایران

فشار خون شما

با شروع با طناب معمولی می توانید قلب خود را تامین کرده و خون را به تپش درآورید. فشار خون شما را کنترل می کند- واقعیت بد دنیای امروز این است که بسیاری از مردم از فشار خون رنج می برند. اگر این دنیای تناسب اندام نیست که با آن آشنا هستید، تضمین می کنم از خواندن پست های انجمن تناسب اندام شرکت کنندگانی که مانند گربه ها و سگ ها بر سر این موضوع دعوا می کنند، شوکه خواهید شد. در یک دوره، من با تمرینات فقط با وزن بدن مانند کشش، شیب با میله، فشار، مقاومت تجسمی و تمرینات مقاومتی که نیازی به هالتر، دمبل یا دستگاه های ورزشی نداشت، تمرین کردم. تمرینات من فقط با وزن بدن به پایان رسید زیرا سختی های تمرین خوب وزنه برداری المپیک آن را با یک برنامه تمرینی خوب فقط با وزن بدن ناسازگار می کرد. پس از آن، من دو تمرین فقط با وزن بدن - کشش و دیپ میله - را برای حدود پنج تا شش ست با حجم تکرار انجام می دهم که توانایی های استقامتی قدرتی من را به چالش می کشد. من سفارت خود را جدی گرفتم و در طول راه، یک یا دو مرد میانسال به طور خصوصی اظهار نظر کردند که مطالبی که به اشتراک می‌گذارم مردانگی میانسالی آنها را تقویت می‌کند. نه تنها یک یا دو توانایی باعث ایجاد عملکرد تناسب اندام نامتعادل می شود. اما این کار را نمی‌کنم، زیرا «تصمیم کاری» گرفته‌ام و تکرار می‌کنم که عملکرد ارزش تلاش آموزشی لازم برای انجام آن را ندارد. در این دوره جدید با لیفت المپیک، از وزنه‌های سنگین‌تر برای ست‌های متوسط ​​با تکرارهای کم استفاده می‌کردم، دوره‌های استراحتم بین ست‌ها طولانی‌تر بود و دفعات تمرین من حدود سه بار در هفته به جای روزانه بود. در این روند، خودم را بهتر شناختم و گمان می‌کنم که برادران فضای مجازی من از مادران مختلف و خواهران فضای مجازی از مسترهای مختلف که به طور متوسط ​​حدود 950 بار در ماه با من ملاقات می‌کردند نیز با من بیشتر آشنا شدند. این فعالیت ها باید بر اساس نیازهای خاص شما تنظیم شوند و هنگامی که شروع به دستیابی به نتایجی کردید، هیچ انگیزه ای بهتر از این نیست که احساس کنید در نهایت به اهداف خود می رسید. درک اینکه قبل از پیوستن به یک برنامه تناسب اندام که چگونه بدن کار می کند و چه گزینه های تمرینی برای سلامتی و تیپ بدنی خاص ارائه می شود، بسیار مهم است. سه آزمایش بعدی می تواند نتایجی داشته باشد که در مفاصل و ماهیچه های خاص بدن جدا شده و یا بر کل بدن تأثیر می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد